Dag 11 – 5 bästa saker 2011.

Åh jag tycker sådant här är svårt! haha Det har ju hänt mycket under 2011 och jag kommer knappt ihåg hälften!
Men Den bästa saken som har hänt är ju att jag träffade min fina Johan <3
Efter det kommer nog utlandsresan med pappa och Emma ! :)
Sedan kan jag nog inte komma på nå fler saker just nu.. trist nog. Men som sagt det händer mycket på ett år och eftersom jag har blivit så gammal så minns jag bara hälften av året ungefär, vänta bara så ska ni få veta hur de känns att ha blivit så gammal! :D 



Gammal bild med orange hår! haha 



Sara

Kommentarer
Postat av: mamma

och tänk bara vad lite du kommer ihåg när du blir lika gammal som mig hahaha

2011-12-20 @ 19:40:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0