Lov!

äntligen har jag jul lov! :D Det har varit en ganska jobbig dag idag då jag var på skol Lan igår natt och såklartg sov jag inget utan somnade ca en timme i soffan medan vi väntade på att få gå och ha avslutning på Arenan och då blev jag bara ännu tröttare...
Det var ganska långtråkigt på avslutningen men en kul sak var iaf att jag, Emma, Ida och Towe i min klass vann pepparkaks tävling och vann en liten chokladask :D hihih ett + i kanten tyckte jag ;)  nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite film ;)
sånna här mumsiga vann vi :)
här är vårat fina slott vi gjorde ;)
Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint "hus" och vilken mumsig vinst :P

<3 <3

2011-12-20 @ 21:06:51
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0