Long time no see

länge sen nu! haha
tror jag skiter i listan för det är bara tråkiga punkter kvar haha :P
Tänkte berätta om min helg som ännu inte är över :P heh
iaf i fredags fick jag lov att sluta skolan tidigare och blev hämtad av morfar, hem och byta om och fixa håret sen ner till kyrkan för begravning för Lars- Åke ( Tommys pappa). Det gick väl ganska bra efter det åkte jag och sara och hämtade Tindra som varit på dagis när vi var i kyrkan sen åkte vi ut i skogen för mat och tårta ;)  gott vare!
Idag då så åkte Sara och Johan in till stan igen och jag och mamma åkte ner till Gunilla för lite matrester senare åkte vi ner till kyrkogården för att sätta dit en lyckta vid gravplatsen, jag tog några kort på dom väldigt fina blommorna som var frossiga och fina ;)
Nu sitter jag i min säng och ska kolla på senaste avsnitten av vampis ( vampire diaries), världens bästa serie!!


Emma

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja korten blev superfina, du är så duktig på att fota :). Tack snälla för att du/ni var med i fredags både i kyrkan och för att ni fixade allt med puppis. <3 <3

2012-01-22 @ 20:36:42
URL: http://Http://tiemsa.blogg.se
Postat av: emma 1

Jäättefina bilder, kul att jag hittat din blogg igen, yaaaj :D du är bäst kåmpis <3

2012-01-28 @ 19:11:21
URL: http://emmakkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0